PDA

Visualizza Versione Completa : DIFFEREZE TRA MODELLO 2009 E (2010 21 SETT.)



marco742000
05-08-2009, 11:52
Qualcuno sa le differenze nel dettaglio?

Molto
05-08-2009, 12:28
Ciao , le differenze no ma ti posso dire che la mia 3.0 td è della 26° e sul portachiavi di plastica c'è solo una A seguita dal numero di serie

Akira
05-08-2009, 12:39
In rete ho trovato questo:



Q5 model year 2010 Model Changes

• New Fine Grain Ash, Natural Brown decorative inlays (exposed grain, matte finish)

• New 20 inch five-segment spoke S line wheel (replaces five-double spoke wheel)

• Audi side assist now standard on Prestige model

• New Luxury Package for Prestige model -includes leather door armrests and instrument panel top, and ventilated front seats in Milano leather

• Bang & Olufsen Sound System now available as a stand alone option on Premium Plus model

• Dakar Beige removed from exterior color program (still available via Audi exclusive)

• Chrome trim outline on four-spoke multifunction steering wheel (standard)

• Indirect tire pressure monitoring system (uses ABS wheel speed sensors instead of wheel-mounted units to detect air loss.


Source : [Audi]

marco742000
05-08-2009, 14:32
In rete ho trovato questo:

Be..io ho la versione luxury, almeno cosi la chiamano qui in Israele, quindi dovrei avere il side line assit di serie anche se non lo messo...e in piu oltre a i braccioli in pelle che homesso io anche il pannello dei comandi in pellee...e anche i sedili ventilati visto che ho pelle milano. Speriamo... :)